Βασιλείς (60 Θέματα)
Άποψη της Κορίνθου. Γενεαλογικό δέντρο των Ασσυρίων βασιλέων. Μυθολογικές μορφές (Κάδμος, Φοίνικας κα.)
Αρχαίο νόμισμα της Σαλαμίνας. Στον εμπροσθότυπο παριστάνεται ο Αίαντας ο Τελαμώνιος, βασιλιάς της Σαλαμίνας.
Εικονογράφιση για το έργο του Ουίλλιαμ Σαίξπηρ "Άμλετ".
Προμετωπίδα.
Η Δεύτερη πολιορκία της Βιέννης (1683): Δυνάμεις της Ιερής Συμμαχίας (Πολωνοί με επικεφαλής τον Ιωάννη Σομπιέσκι) αποκρούουν τα οθωμανικά στρατεύματα από τα τείχη της πόλης.
Ο Βασιλιάς των Αψβούργων Λεοπόλδος Α΄ εισέρχεται θριαμβευτής στη σκηνή του Μεγάλου Βεζίρη Καρά Μουσταφά Πασά, εμπνευστή της Δεύτερης Πολιορκίας της Βιέννης.
Προσωπογραφία του Βασιλιά των Αψβούργων Λεοπόλδου Α΄, γύρω από τον οποίο συσπειρώθηκαν τα χριστιανικά κράτη της κεντρικής Ευρώπης κατά τη Δεύτερη Πολιορκία της Βιέννης από τους Οθωμανούς.
Προσωπογραφία του Καρόλου Β΄, βασιλιά της Ισπανίας .
Προσωπογραφία του Φρειδερίκου Γουλιέλμου Α΄, βασιλιά της Πρωσίας.
Άποψη του κάστρου του Ερσεκούιβαρ στη Σλοβακία. Στο πρώτο επίπεδο Οθωμανοί παραδίδουν την πόλη στον βασιλιά Λεοπόλδο Α΄.
Χάρτης της Δυναστείας των Τιμουρίδων (Δυναστεία του Ταμερλανου). Με εξαίρεση τον Μιρζά Μιράν Σαχ (θέση 2), πρωτότοκο γιό του Ταμερλάνου, οι υπόλοιποι που αναφέρονται στον χάρτη ανέβηκαν στον θρόνο έστω και για ένα σύντομο χρονικό διάστημα.
Νομίσματα με τα σύμβολα των ζωδίων. Τα νομίσματα αυτά τα παρήγγειλε ο Μογγόλος Αυτοκράτορας της Ινδίας Τζαχαν, προκειμένου να τιμήσει την γυναίκα του Μουμτάζ Μαχάλ, όταν την ανέβασε στο θρόνο στη θέση του για μία μέρα.
Επάνω: Η έξοδος του βασιλιά του Τονκίν (Βιετνάμ) από το παλάτι. Κάτω: Ο βασιλιάς του Τονκίν (Βιετνάμ) αναχωρεί για τον πόλεμο.
Η πομπή που συνοδεύει τη βασιλομήτορα ή τη βασίλισσα του Τονκίν (Βιετνάμ) κατά την έξοδό της από το παλάτι.
Πομπή συνοδεύει τη σορό του βασιλιά του Τονκίν (Βιετνάμ).
Άμαξες με ζώα αναχωρούν από το Ανόι, προς θρέψη των στρατιωτών και άλλων ακολούθων της πομπής που συνοδεύει τη σορό του βασιλιά του Τονκίν (Βιετνάμ).
Πομπή συνοδεύει τη σορό του βασιλιά του Τονκίν (Βιετνάμ).
Εικ. 1. Το μαυσωλείο του Πορτογάλου βασιλιά Μανουέλ Α΄, στο Μοναστήρι του Τάγματος του Ιησού, στο Τουμάρ. Εικ. 2. Η σαρκοφάγος του Παρτογάλου βασιλιά Μανουέλ Α΄στο Μοναστήρι του Τάγματος του Ιησού, στο Τουμάρ. Εικ. 3. Όργανοπου εκτόξευε νερό για τον καθαρισμό κανονιών. Εικ. 4. Μπανανιά.
Ο τάφος του Ροβέρτου του Ανζού ή Ροβέρτου του Σοφού (1277 - 1343), στην εκκλησία Σάντα Κιάρα στη Νάπολη. Ο τάφος φιλοτεχνήθηκε από τους φλωρεντινούς γλύπτες Πάτσιο και Τζιοβάνι Μπερτίνι.
Ο τάφος του Καρόλου Γ΄, γιου του Ροβέρτου του Ανζού, στην εκκλησία Σάντα Κιάρα στη Νάπολη.
Οι τάφοι της Μαρίας της Καλαβρίας, εγγονής του Ροβέρτου του Ανζού, και του Λουδοβίκου του Δυρραχίου, δισέγγονου του Ροβέρτου του Ανζού, στην εκκλησία Σάντα Κιάρα στη Νάπολη.
Ο τάφος της Βασίλισσας Ιωάννας Α΄, εγγονής του Ροβέρτου του Ανζού, στην εκκλησία Σάντα Κιάρα στη Νάπολη.
Άποψη του Νέου Κάστρου στη Νάπολη. Το κάστρο ανεγέρθη από τον Κάρολο Α΄ του Ανζού στα 1282.
Ο τάφος της πριγκίπισσας Μαρίας του Δυρραχίου, κόρης του Καρόλου Γ΄και εγγονής του Ροβέρτου του Ανζού, στην εκκλησία Σάντα Κιάρα στη Νάπολη.
Ο τάφος της Ανιές και της Κλεμάνς, απογόνων του Ροβέρτου του Ανζού, στην εκκλησία Σάντα Κιάρα στη Νάπολη.
Ανδριάντας του Δούκα της Σουηβίας και βασιλιά των Δύο Σικελιών, Κόνραντ του νεότερου (1252 - 1268), στην εκκλησία Σάντα Μαρία ντελ Κάρμινε στη Νάπολη. Ο ανδριάντας ανεγέρθη από τον Μαξιμιλιανό της Βαυαρίας στα 1847, και είναι έργο του Δανού γλύπτη Μπέρτελ Θόρβαλντσεν (Bertel Thorvaldsen).
Προσωπογραφία του Όθωνα, βασιλιά των Ελλήνων.
Προσωπογραφία της βασίλισσας Αμαλίας.
Ακόλουθος του βασιλιά Όθωνα.
Ο Όθωνας και η Αμαλία αναχωρούν από τα ανάκτορα, 1854.